Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця у відділення Нової Пошти, що буде вказано менеджером магазину у відповідь на заявку на повернення товару.

Умови повернення для товарів належної якості

Оплата за пересилку товару за рахунок покупця відбувається:

  • У випадку, якщо клієнт не вірно обрав моедль, технічні параметри або зробив хибні заміри;
  • якщо товар не подобається або не підходить з певних причин.

Оплата за пересилку зі сторони магазину:

  • У випадку бракованого або дефектного товару.

Поверненню підлягають всі товари на сайті.

Зверніть увагу! обміну/поверненню підлягає лише новий товар, що не був у вжитку та не має ознак використання: подряпин, сколів, потертостей, змін програмного забезпечення тощо. Має бути збережено повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та заводське маркування.

Повернення коштів:

- Переказ на банківську картку покупця протягом 3 робочих днів після отримання повернення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Для оформлення заявки на повернення товару зв'яжіться з менеджером за телефоном або месенджерами, що розміщено на сайті.