Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця у відділення Нової Пошти, що буде вказано менеджером магазину у відповідь на заявку на повернення товару.
Умови повернення для товарів належної якості
Оплата за пересилку товару за рахунок покупця відбувається:
- У випадку, якщо клієнт не вірно обрав моедль, технічні параметри або зробив хибні заміри;
- якщо товар не подобається або не підходить з певних причин.
Оплата за пересилку зі сторони магазину:
- У випадку бракованого або дефектного товару.
Поверненню підлягають всі товари на сайті.
Зверніть увагу! обміну/поверненню підлягає лише новий товар, що не був у вжитку та не має ознак використання: подряпин, сколів, потертостей, змін програмного забезпечення тощо. Має бути збережено повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та заводське маркування.
Повернення коштів:
- Переказ на банківську картку покупця протягом 3 робочих днів після отримання повернення.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Для оформлення заявки на повернення товару зв'яжіться з менеджером за телефоном або месенджерами, що розміщено на сайті.